Run. Mix. Burn!

Thursday, 11 October 2007

Selamat Hari Raya!

Aku dapat kad raya.. yea!!

..from Mohd Tajuddin Alex b. Abdullah aka Alex Ong

Lama dah kita tinggal budaya ni. Dulu-dulu (zaman tak dak internet) siap boleh gantung kad2 raya kat ruang tamu. Bertimbun-timbun plak tu... gantung mana yang cantek saja.

La ni.. bila kita terima kad raya fuh! rasa gumbira tak dak dah. Walaupun ia datang dari vendor2 yang cuma cop dan sign. Itu pun memadai.

Untuk menambah 'kesyahduan'.. coret la sikit dengan tulisan tangan. Dah lama kita tak nampak surat tulisan tangan walaupun cakar ayam. Dok asyik tengok font Times New Roman, Arial, Courier dan lelain.

Tapi zaman sekarang, semua nak cepat. SMS/MMS telefon bimbit lebih mudah untuk menyatakan ingatan kita terhadap yang tersayang. Walau bagaimana pun kedua medium masih memberi maksud yang sama.. untuk bersama-sama meraikan hari yang indah ini..

Dikesempatan ini, saya ucapkan..



Selamat Hari Raya Aidilfitri
– Mohon maaf zahir dan batin.. pada semua kawan.

..jangan lupa bawak kuih raya dan kita makan ramai-ramai kat AIMST nanti. :P

Labels:

4 Comments:
Did You Enjoy this Post? Subscribe to Run.Mix.Burn!



  • selamat hari raya to haris and family. Semoga semua nya selamat dari segi makan, mengamalkan ibadah, selamat sampai dan balik dan segala-galanya. Amin :)

    By Blogger PrincessRen, at 11:29 am  

  • Selamat Hari Raya.

    By Blogger John, at 12:28 pm  

  • princessren,
    Hehehe.. alhamduliah.. semua selamat. Lemang, ketupat, semprit, tat, almond london.. semuanyer selamat dlm bilik kecik... heheheee.. TQVM!

    By Blogger aharis, at 9:24 am  

  • John,
    Happy holiday to you too... more run training - Bestnyer..

    By Blogger aharis, at 9:25 am  

Post a Comment

<< Home