Run. Mix. Burn!

Friday 22 May 2015

Bib Display II

Sambungan daripada bib display I post.

Agak sibuk dengan tugasan dan training, aku sempat sambung lekat beberapa bib no. lagi sepanjang belasan tahun berlari. Dulu bib lari diberi sepasang. Lekat depan dan belakang. Hampir semua bib masih tersimpan elok. Tiada yang dibuang. Kecuali ada sesetengah pihak penganjur mahu semula bib untuk acara ditahun berikutnya.

Berbanding bib display I, aku drill lubang dan ikat dengan benang kasar tapi kali ni A145 hingga 30-13 dilekat guna double side-tape untuk elak patulan cahaya jika guna pita-lekat biasa...

Running bib number

Antara yuang menarik antara A145 hingga 30-13..

Berlari di KRI (Kelab Roadrunners Ipoh), sentiasa dapat bib. no.1 - B01, D01, D001, C001. Ini disebabkan mereka susun bib# mengikut abjab nama. Cuma bagi B002 - ada peserta lain diatas.

D0016 - Ipoh International Run, rasanya itu yang pertama kali dan terakhir. Cukop kurang senang dengan pihak penganjur, saban tahun isu/masalah yang sama timbul.

195 - Mizuno River Kwai International Half Maraton 2014. 5D4N kembara menaiki keretapi, motosikal dan van bersama Aznan Saad dan Cikgu YuSong ke Kanchanaburi - tempat sejarah perang yang harus dikunjungi.

Melihat kesan2 tawanan perang yang dipaksaan membina landasan keretapi maut sejauh 400km dari Nong Pladuk, Kanchanaburi, Thailand ke Thanbyuzat, Burma oleh tentera Jepun untuk menakluki India.

Bib# siam.. - aku pon dah tau apa event yang disertai :)

Labels:

0 Comments:
Did You Enjoy this Post? Subscribe to Run.Mix.Burn!



Post a Comment

<< Home