Run. Mix. Burn!

Tuesday 18 March 2008

Run for Fun 2008

Vitagen mempersembahkan Run for Fun menjanjikan anda suatu hari yang penuh keseronokan dan yang akan sentiasa termeterai dalam ingatan anda! Jumpa anda di sana!

16.3.2008 - Pendaftaran untuk larian Vitagen mempersembahkan Run for Fun telah mencecah lebih daripada 19,000! Astro Ceria telah lawati 60 buah sekolah dan 4 pusat membeli-belah serata Johor dan Selangor untuk memudahkan lagi proses pendaftaran bagi anda yang ingin turut menjayakan acara terbesar bagi Astro Ceria ini.

Artis-artis pujaan anda juga sudah teruja untuk menghadiri acara ini dan ingin menemui peminat-peminat mereka di Johor dan Selangor terutamanya Abang Zoey dan Mat Kacau yang terkenal dengan rancangan mereka Gerak Geri Gasing.

Mari kita bersama ke Vitagen mempersembahkan Run for Fun pada 23hb Mac 2008 di Danga Bay, Johor Bahru, Johor dan 30hb Mac 2008 di Stadium Shah Alam,Selangor untuk mengalami satu dunia yang penuh keceriaan dan menyeronokkan! Jumpa anda di sana!

Terima kasih kerana mendaftar untuk Vitagen mempersembahkan Run For Fun. Kami mempunyai maklumat yang kami percaya berguna untuk anda.

eheem! for kids only. 7-12 and 13-15.
- 23 Mac 2008, @Johor. Danga Bay, Johor Bahru
- 30 Mac 2008, @Selangor. Stadium Shah Alam

Official website: http://ceria.astro.com.my/RFF/index.html
Online Register: http://ceria.astro.com.my/RFF/register_bm.asp

Labels: ,

0 Comments:
Did You Enjoy this Post? Subscribe to Run.Mix.Burn!



Post a Comment

<< Home